Opgelost door Medivlucht: Ongewenste incasso voor een ongewenst onbekend product/dienst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 332091
Gebruiker
Ongewenste incasso voor ongewenst product
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 6 augustus van dit jaar is een doorlopende incasso gestart voor €30,- en op 11 oktober heeft wederom een incasso plaatsgevonden van €30,- ,- voor een onbekend en ongewenst product cq dienst waarvoor geen machtiging is afgegeven. Graag deze incasso per direct stoppen en de geïncasseerde bedragen terugboeken.

De oplossing

Incasso stoppen
Bedragen terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    Medivlucht
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    is al opgelost zoals tel. met u besproken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ongewenste incasso voor ongewenst product
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Medivlucht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen