Klacht Medivlucht: Ongewild een abonnement op lifecard.kortingen

Klachtnummer
# 522940
Gebruiker
Gebruiker1609620008
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik werd ineens gebeld over een lifecard-pas en abonnement. Ik zou mij vorig jaar via een enquête (!!!?????) opgegeven hebben. Prompt krijg ik ook mijn voorlopige pas. Dit bedrijf had al mijn persoonlijke gegevens en zelfs mijn bankrekeningnummer. Ik zou nooit via een enquête mijn bankrekening geven. Ik heb nog nooit van dit bedrijf gehoord. Waarom betalen voor een pas om korting te krijgen.

Gewenste oplossing

Ik wil opzeggen. Cardnummer 99419080

1 reactie

  1. Auteur
    Medivlucht
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    In antwoord op uw klacht j.l. kunnen wij u nogmaals het volgende mededelen.

    Wij betreuren het ten zeerste dat er sprake is geweest van een misverstand in verband met het mogelijke Lifecardhouderschap na aanleiding van de tel. benadering, de toegezonden informatie en de gang van zaken.

    Uw verzoek en opzegging is vanzelfsprekend direct verwerkt en wij hebben de gegevens direct uit ons systeem verwijderd.

    Wij vinden deze situatie vervelend en hebben dit misverstand inmiddels uit de wereld verholpen en hopen dat dit probleem na tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Medivlucht B.V.

    Afdeling klantenservice

Ook een klacht indienen over Medivlucht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen