Opgelost door Medivlucht: Onterecht product incasso

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 371543
Gebruiker
Nabestaande mevr Plantenga
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Lifecard / Medivlucht blijft maar incasseren en lijken de opzegging van het Uitvaartbedrijf/service te negeren. Mevrouw R. Plantenga is in feb jl al overleden en het is überhaupt onbekend hoe zij aan deze card komt en wat zij eraan zou kunnen hebben. Nut van de card is op internet niet te vinden. Vandaag weer een herinnering ontvangen.

De oplossing

Stoppen van de incasso

Fact no 91287961

1 reactie

  1. Auteur
    Medivlucht
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw/heer Lucke,

    In antwoord op uw klacht willen wij u het volgende mededelen.

    Wij betreuren het ten zeerste dat er sprake is geweest van een misverstand i.v.m. het opzeggen van het Lifecardhouderschap onder LC 91287961 in verband met het overlijden van mevrouw Plantenga.

    Maar wij hebben geen bericht hierover van het Uitvaartbedrijf/service mogen ontvangen.

    Vanzelfsprekend hebben wij dit Lifecardhouderschap nu alsnog ontbonden en u kunt de herinnering als niet verzonden beschouwen.

    Wat wij niet begrijpen is dat u direct via een klachtensite contact hierover heeft opgenomen en niet direct via ons Medivlucht servicecenter.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,



    Medivlucht BV
    Afd. klantenservice

    KORTINGEN


    E: info@medivlucht.nl
    T: +31 104614340
    www.lifecardkortingen.nl
    Postbus 28| 2660 AA Bergschenhoek | The Netherlands

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nabestaande mevr Plantenga
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben het contract alsnog opgezegd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?