Opgelost door Medivlucht: Oplichterij

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 305207
Gebruiker
Klaassen34
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot onze grote verbazing is al 2 maal €30 euro van onze rekening geschreven door Medivlucht bv. We hebben nooit toestemming hiervoor gegeven. We eisen het terugstorten hiervan.
Tijdens de telefonische colportage werd aangegeven dat we nergens aan vast zouden zitten en na 30 dagen uit het systeem zouden worden verwijderd. We hebben nergens gebruik van gemaakt.

De oplossing

Terug storten van 30 euro. De laatste betaling hebben we gestorneerd

1 reactie

  1. Auteur
    Medivlucht
    Datum
    Geachte mevrouw/heer Klaassen,

    Naar aanleiding van uw mail/verzoek/ klacht kunnen wij u mededelen dat wij u in het verleden de informatie over ons Lifecardhouderschap per post hebben toegezonden.

    Wij betreuren het misverstand i.v.m. het mogelijke Lifecardhouderschap en hebben dit alsnog terugwerkend ontbonden.

    Wel zijn verbaasd dat u niet direct met ons tel. of per mail contact hierover heeft opgenomen.

    Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    MEDIVLUCHT BV
    Afd. klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klaassen34
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bedragen zijn terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Medivlucht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen