Klacht MeerGlas: conflict leverancier

Joyce

Januari 2016 hebben wij een glazen achterwand voor ons nieuwe keuken besteld bij MeerGlas BV Hoofddorp. Opdracht was in hoogglans zwart met een silhouet van een zittende budah in zilver. Tot 2x aan toe was deze niet behoorlijk naar wensen. De glasplaat was vlekkend en grijzig i.p.v. eerder beschreven opdracht. Bij de bestelling hebben wij de zekerheid gekregen dat het kan , het is geen probleem wij kunnen alles leveren!! Het bedrijf heeft zelf toegekend dat het niet is wat het moet zijn en gaan nog een keer proberen maar dan bij een ander leverancier, als het weer niet lukt dan krijgen wij ons geld terug. Inmiddels leven we in de 7e maand en nog steeds geen keuken achterwand waardoor ons keuken nog steeds niet afgemaakt is. We zijn persoonlijk in de zaak geweest en het is ons toegezegd geld terug te krijgen inmiddels zijn we 3 weken verder geen geld en ook geen reactie op onze mailtjes. Personeel/eigenaar blijft naar mekaar toewijzen en komen hun afspraken niet na.

We willen graag ons geld terug zoals toegezegd!!! en zijn bereid om zoals afgesproken de 1e glazen achterwand die wij in bruikleen mochten nemen terug te geven.

Wij vinden dat MeerGlas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MeerGlas?