Wij vinden dat Meerverf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Meerverf: Geen levering, ook geen geld terug
Details
Klacht
Ik heb op de website van meerverf.nl beits gekocht, die echter maar niet geleverd werd.Op mijn mails werd niet gereageerd. Uiteindelijk kreeg ik na 5 dagen telefonisch kontakt en werd mij medegedeeld dat de betreffende beits niet voorradig was. Ze hadden ook geen alternatief. Ook konden ze geen verklaring geven, voor het feit dat niemand mij ook maar enig bericht stuurde.
Wel zegden ze in dat gesprek toe dat ze het reeds betaalde geld, nog dezelfde dag, dan wel een dag later zouden terug storten.
Helaas heb ik heden, na 7 dagen nog steeds niks ontvangen.
Triest dat zulke lieden bestaan.
Ze schijnen ook nog een zaak te hebben waar je in de winkel kunt kopen. Ik zal ze daar maar eens gaan opzoeken.
Gewenste oplossing
Terstond terugstorten van de gedane betaling.Geen uitstel meer.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.