Opgelost door Meerverf: Geen levering, ook geen geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55648
Gebruiker
Bertie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op de website van meerverf.nl beits gekocht, die echter maar niet geleverd werd.
Op mijn mails werd niet gereageerd. Uiteindelijk kreeg ik na 5 dagen telefonisch kontakt en werd mij medegedeeld dat de betreffende beits niet voorradig was. Ze hadden ook geen alternatief. Ook konden ze geen verklaring geven, voor het feit dat niemand mij ook maar enig bericht stuurde.
Wel zegden ze in dat gesprek toe dat ze het reeds betaalde geld, nog dezelfde dag, dan wel een dag later zouden terug storten.
Helaas heb ik heden, na 7 dagen nog steeds niks ontvangen.
Triest dat zulke lieden bestaan.
Ze schijnen ook nog een zaak te hebben waar je in de winkel kunt kopen. Ik zal ze daar maar eens gaan opzoeken.

Gewenste oplossing

Terstond terugstorten van de gedane betaling.
Geen uitstel meer.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Meerverf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Bertie
    Datum
    Ik ben gebeld door het bedrijf, ze gaven aan dat door een sterfgeval in de familie eea was misgelopen. Ze zouden het bedrag, plus een vergoeding ter hoogte van de bestelling extra en terstond overmaken. Een dag later was het bedrag inderdaad binnen, zodat ik kan stellen dat de klacht alsnog correct is afgehandeld, waarmee ik de excuses voor het ongemak accepteer.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Meerverf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen