Klacht MeetMe.com: Ongewenste mail en inschrijving niet door mij gedaan

Klachtnummer
# 173412
Gebruiker
J Zoutendijk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vandaag 4 email berichten van meetme ontvangen. Een daarvan om mijn account te bevestigen. Ik ken meetme niet en ik heb nooit een inschrijving gedaan. Ik ben er niet zeker van dat het mailadres account@meetmemail.com niet vals is, dus ik durf me daar ook niet uit te schrijven .

Hoe kom ik hier van af??

Ik heb vandaag wel een test gedaan via FB zgn welke tatoo past bij jou,! Ik las dat iemand anders ook na een test ineens lid was.

Gewenste oplossing

Alles verwijderen zodat er niets van mij zichtbaar is op deze site en geen ongewenste berichten meer ontvangen,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MeetMe.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MeetMe.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen