Klacht MeetMe.com: ongewild lidmaatschap

leidie

Ik klikte op een mail link van meetme en was meteen lid zonder dat ik me daar op heb aangemeld!!! voorbeeld je krijgt van je vrienden of familie die daar wel lid van zijn en die sturen dat ze dan de profielfoto veranderen of iets dergelijks dan klik je dat aan om te zien wat dat nu precies is in eerste instantie denk je dan aan een soort gelijk van facebook of een nieuwe versie van hyves maar nee het is een datingsite en op het moment dat je dat hebt aangeklikt in je mail ben je onopgemerkt al lid!!! dit heeft mij bijna mijn relatie gekost want leg jij je partner maar uit dat jij je daar niet hebt aangemeld!!!! ik heb meetme tot 3 maal over een mail gestuurd (heb ze nog) aarvan 2 beantwoord gekregen en de 3e mail onbeantwoord gebleven daarin uitgelegd dat ze relaties uit elkaar halen op deze manier met een niet wetend ongewild lidmaatschap ipv mensen te ontmoeten.
ik vind dat dit niet mag gebeuren mijn zus en zwager hebben dit zelfde probleem gehad

ik wil de oplossing :dat je niet ongewild automatisch lid word cq bent van de site meetme als je op een mail klikt die automatisch word verstuurd

Wij vinden dat MeetMe.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!