Opgelost door Meeus: Afhandeling van mijn verzoek

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 318272
Gebruiker
pierre dassen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben al bijna 2 maanden aan het wachten dat Meeus mijn aangifte van diefstal in behandeling zou nemen. Nadat ik gebeld had kreeg ik te horen dat de behandelaar met vakantie was en dat ik maar moest wachten. Nu 2 maanden later en na diverse mails nog steeds geen antwoord

De oplossing

Neem mijn verzoek van diefstal eens in behandeling en beantwoord mijn brieven eens

1 reactie

  1. Auteur
    Meeus
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Dassen, wat vervelend dat u geen reactie heeft ontvangen vanuit onze schade-afdeling. U wordt vandaag gebeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pierre dassen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Men heeft gereageerd en een oplossing aangeboden
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Meeus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen