Klacht Mega Energie: Dwaling en bedrog

Roderick79

Mega wil de klacht niet oplossen en komt niet met een oplossing, tot overmaat van ramp durven ze ook nog €25,- kosten boven op de bijna €1000,- die ik voor 24 dagen moet betalen. Echt schandalig dat er zo met klanten om gegaan word.
Bij Mega aangegeven dat mijn slimme meter storing had zoals Westland Infra mij door heeft gegeven, Mega doet niets om deze problemen te achterhalen en contact op te nemen met degene die de meter heeft geplaatst.

Beste Meneer.....

Je hebt onlangs een herinnering ontvangen van één of meerdere nota’s waarvan de betaling is verstreken. Tot vandaag hebben we nog geen betaling voor deze nota's ontvangen. Voor deze aanmaning berekenen we €25 aanmaningskosten.

Als dit niet opgelost gaat worden ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen, er is een slimme meter defect, ze hebben de gegevens van mijn Toon waar ze om gevraagd hebben en nog doen ze hier niets mee.
Slimme meter is niet verplicht door de rijksoverheid, dus mijn gegevens van mijn Toon kunnen ze gebruiken, tot op heden weigeren ze iedere medewerking.
Echt schandalig dit, alleen maar geld willen innen, zonder mee te werken.

Mijn Toon gebruiken om de meterstanden opnieuw te berekenen en contact opnemen met Westland Infra zodat ze horen van deze dat mijn slimme meter defect is.
Ik heb dit zelf ook gedaan Mega doet helemaal niets om de klant tegemoet te komen echt schandalig.
Ik heb contact gehad met Westland infra deze geven aan dat er storing is in de meter en dat jullie met geen mogelijkheid aan meterstanden konden komen omdat deze niet meer af te lezen zijn door hun, dus hebben jullie maar een schatting gemaakt ook niet echt netjes zou ik zeggen. Mijn meter gaat verwisseld worden omdat zoals ik al meerdere keren aangaf een storing heeft.

Mega Energie
    Beste mevrouw R.L.E. Rusche,

We begrijpen dat het geen fijne ervaring is dat je een herinnering hebt ontvangen over de eindnota. Graag verwijs ik jou naar de informatie die de klantenservice met jou heeft gedeeld. Op dit ogenblik kunnen we nog geen correctie van het verbruik terugzien in het centraal aansluitingen register. Wel kunnen jouw eindnota tijdelijk in wacht plaatsen, wel vragen we een bewijs dat de netbeheerder heeft bevestigd dat jouw meter niet correct functioneert. We plaatsen dan jouw eindnota tijdelijk in wacht tot we de nodige correcties ontvangen.

Je kan een bewijs hiervan doormailen op klanten@mega.nl met in het onderwerp: "klantennummer + klachtenkompas".

Het is helaas niet mogelijk jouw toon te gebruiken om een eindnota op te maken. Dit is namelijk geen officieel meet instrument. Zodra de netbeheerder de nodige correcties uitvoert kunnen we een nieuwe eindnota opmaken.

Groet,
    Mega Webcare Team
    Mega Energie
    Beste mevrouw R.L.E. Rusche,

De eindmeterstanden ontvangen wij van jouw nieuwe leverancier. Indien er een berekende stand is gebruikt komt dit omdat jouw nieuwe leverancier deze berekende stand als startstand heeft gebruikt. Wanneer we de nodige correcties ontvangen zal er een nieuwe eindnota worden opgemaakt.

Groet,

Mega Webcare Team
    Roderick79
    Beste Mega,

Ik ben een beetje moegestreden van het over en weer mailen en mijn gelijk halen, energiemaatschappijen zullen altijd aan het langste eind trekken, gezien het een groot bedrijf is tegen mij alleen, wat ik weet is wat ik zelf verbruikt hebt en dat is niet veel geweest in januari, kan ik dit bewijzen, ja met Toon maar daar willen jullie niet aan helaas, jammer dat er geen enkele toenadering komt behalve uitstel van executie.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Mega Energie?