Klacht Mega Energie: Is Mega Energie wel zo mega?

Klachtnummer
# 688807
Gebruiker
Gebruiker1653735075
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In juni 2022 heb ik een jaarcontract afgesloten bij Mega Energie en dit jaar heb ik een nieuw contract afgesloten bij een andere energiemaatschappij. De overdracht van het contract is door mijn nieuwe energiemaatschappij geregeld. Op vrijdag jl werd ik gebeld door een mevrouw namens Mega Energie met de vraag of ik me ervan bewust was dat ik nog een contract met Mega Energie zou hebben tot het einde van dit jaar en dat ik daarom een boete zou moeten betalen omdat ik contractbreuk zou plegen. Ik heb haar verteld dat ik mijn contract niet heb verlengd en vroeg haar om de gegevens hierover te mailen. Daarna heb ik niets meer vernomen. Belachelijk dat Mega Energie zo ex-klanten de stuipen op het lijf jaagt. Ik denk dat ik de eindafrekening maar moet controleren…

Gewenste oplossing

Ik wil het bedrijf vragen zorgvuldig en integer te handelen.

1 reactie

  1. Auteur
    Mega Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Schoute,

    Wat begrijpen dat dit geen fijne ervaring is. Ik heb hier een melding van gemaakt, zodat dit wordt uitgezocht en met onze partner wordt besproken. Heb je nog vragen dan helpen we je graag verder op klanten@mega.nl

    Groet,

    Mega Webcare

Ook een klacht indienen over Mega Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen