Klacht Mega-moto.nl: LEVERINGSKLACHT

Klachtnummer
# 26189
Gebruiker
Honda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 maart een uitlaat bestelt, beloofd door Dennis per mail dat het maximaal 3-4 weken zou duren voordat hij geleverd zou worden. Betaling geschied zo als afgesproken op 28 maart, daarna nooit meer iets gehoord van Dennis. Op 24 en 25 april hem een mail gestuurd met de vraag waar de uitlaat blijft. Wederom geen reactie. Op 5 mei een nieuwe mail verstuurd met verzoek teruggave van geld of uitlaat leveren. Niets gehoord.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mega-moto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mega-moto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen