Opgelost door Mega-moto.nl: Niet leveren goederen en niet reageren door Dennis van Schijndel van Mega-Moto.eu / Mega-moto.nl

motor_bat

In februari via Ebay een complete uitlaatset voor mijn Goldwing bij hem gekocht. Hij had een paar goede feedbacks en ik had al eens iets eerder bij hem gekocht. Ging ervan uit dat het wel goed was. Eerst een verlaat mailtje met excuses, omdat het mailverkeer de laatste tijd niet goed overkwam, maar dat de bestelling geplaatst was en het allemaal wel goed kwam (3 weken of ietsje langer). Daarna geen teken van leven meer, ook niet op herhaalde verzoeken van mijn kant hoe lang de levering nog duurde.
Acht weken later onder een ander mailadres en onder een andere naam geïnformeerd naar dezelfde uitlaatset waarmee hij sinds kort op Marktplaats adverteert. Een paar uur later!!! een reactie dat ik die uiteraard kon aanschaffen via zijn nieuwe website Mega-moto.eu. Reageren op emails kan hij dus wel degelijk!!
Gezien de toenemende klachtenstroom, lijkt het bedrijf een onbetrouwbare leverancier te zijn.
Dennis / Mega-moto, neem je verantwoordelijkheid en los de klachten op!!

Voor 25 april 2013 aangeven wanneer de levering van de uitlaatset definitief plaatsvindt.
Bij geen reactie ga ik ervan uit dat de uitlaatset voor 30 april 2013 aan mij wordt geleverd.
Mocht aan het bovenstaande niet worden voldaan, dan verwacht ik dat mijn aankoopbedrag op uiterlijk 1 mei 2013 wordt teruggestort.

Wij vinden dat Mega-moto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

motor_bat
    Aankoopbedrag is destijds teruggestort.

motor_bat

Ook een klacht indienen over Mega-moto.nl?