Opgelost door Mega-moto.nl: niet leveren van betaalde spullen door Dennis van S. Mega-moto.(eu of nl)

motor_henk

Op 3-3-2013 een compleet uitlaten set voor mijn Honda besteld Bij Mega-moto.eu (nieuwe site van mega-moto van Dennis van S. Sint Oedenrode). Na een aanvankenlijk goed contact en zeer hulpvaardig advies (weet dus waar hij over praat) en geen bijzondere zaken op internet gevonden (deze site kam niet naar voren bij google) de spullen besteld. Kosten ca 850 euro.
Na het verstrijken van de beloofde levertijd geen info. Zelf herhaaldelijk mails gestuurd en krijg daar pas na aandringen een reactie "dat leveringen de laatste tijd iets langer duren dan 2 a 3 weken", kwam er zef achter dat het al 5 weken was geworden.
Maar nu 7 weken later nog steeds niets en ook geen reactie meer op mails dit ik stuur. ik heb Dennis van S. tot 21-4-2013 de gelegenheid gegeven dit goed op te lossen maar geloof er niet meer in.

Ik zag hier op de site dat ik niet de enige ben vanaf december 2012 gaat het blijkbaar struktureel mis met leveringen, koop dus niets of het kan onder rembours.

voor 21 april 2013 leveren conform offerte of 25 april 2013 het betaalde bedrag terug op mijn rekening

Wij vinden dat Mega-moto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

motor_henk
    herhaaldelijk gemaild en op andere wijze proberen te bereiken, totaal geen succes alsof de persoon is verdwenen
    motor_henk
    Na een formele opstelling werd duidelijk dat er wat moest gaan gebeuren voor het te laat was. Met Dennis de afgelopen 2 weken goed contact gekregen. Hem zijn een aantal zaken overkomen die hem behoorlijk dwars hebben gezeten. Dennis wil nu de andere zaken zo snel mogelijk oplossen, maar heeft wel wat tijd nodig. Neem contact met elkaar op en ga samen met Dennis een oplossing bedenken. Ik ben er met Dennis uit gekomen (geld terug) en overtuigd dat rest ook moet lukken. Kortom ben ik nu tevreden

motor_henk

Ook een klacht indienen over Mega-moto.nl?