Klacht Mega Mystery Box: Betaald voor iets wat ik nooit gekregen heb

Klachtnummer
# 322314
Gebruiker
Joris de Wilde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon van 11 had blijkbaar een mystery box besteld via internet, ik moest hem na contact betalen en retour zenden. Pakket heeft echter nooit het distributiecentrum verlaten volgens de track en trace. Alles verliep netjes via de mail via Vinn Korthout van Megamysterybox. Na de maximale 4 maanden die het ingestelde onderzoek mocht duren heb ik mijn geld terug gevraagd. Er word niet meer gereageerd op de mail sinds de 4 maanden onderzoek voorbij zijn. Ik heb er 69,95 voor betaald die ik natuurlijk terug wil

De oplossing

Het bedrijf moet mij m'n geld terug geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mega Mystery Box hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mega Mystery Box?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen