Klacht Mega Mystery Box: Vragen geld om geretourneerde box, wat ik niet betaal

Klachtnummer
# 310046
Gebruiker
Fam.V.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn man had een mega mysterybox besteld en gekregen. De inhoud stelt echt niets voor. Binnen 14 dagen geannuleerd en dan hadden we nog 14 dagen de tijd om de box retour te sturen. Deze box op het laatste moment (13de dag) teruggestuurd krijgen we alsnog de rekening incl incassokosten enz. Telefonisch contact kregen wij nooit en per email krijg je onbeschofte antwoorden dat we het buiten het zichttermijn terug hebben gestuurd. Ik heb de email van hun dat ik 14 dagen tijd heb om te annuleren en dan nog 14 dagen om het retour te sturen. Hieraan is voldaan maar ze blijven incasso’s sturen. Ik raad iedereen af deze box te bestellen! Het is goedkoper en betere qualiteit om spullen bij de action te halen.

De oplossing

Box is binnen gestelde termijn teruggestuurd dus de incasso’s terugtrekken. Dat wij niet meer het bedrag hoeven te betalen voor iets wat wij niet eens hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mega Mystery Box hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mega Mystery Box?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen