Klacht Mega-winkel: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 24749
Gebruiker
Elsjem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Mega-Winkel 12 borden besteld. Na ruim 2 weken kwamen ze aan. Drie van de 12 borden waren kapot bij aankomst. Sindsdien heb ik 4 keer hun voicemail ingesproken en 3 maal via hun website een bericht gestuurd. Op e-mails rechtstreeks aan hun e-mailadres gestuurd wordt sowieso niet gereageerd.
De website wordt niet bijgewerkt, informatie wordt niet verwerkt.
Mega-winkel staat bij de KvK ingeschreven onder Sterexpert.

De oplossing

Het enige wat ik graag wil is 3 nieuwe (hele) borden. En dat zou ik graag bevestigd krijgen. Ik zou het bedrijf aanraden de telefoon op te nemen en anders terug te bellen als iemand een bericht achterlaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mega-winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties