Klacht Megabeautyshop.nl: Slechte service niet flexibel of meedenkend

Mega beauty

In april 2020 een frees gekocht deze valt terug in de toeren en heeft een los contact. Na een moeizame start om hun te spreken is mij medegedeeld dat ik hem terug kan sturen. Heel netjes zou je denken ware het niet dat de kosten van het retour sturen in combi van het niet meer kunnen uitvoeren van werkzaamheden vele malen hoger uitvalt als dat de frees heeft gekost

Desondanks blijven ze zich beroepen op hun voorwaarden en ik dmv mijn aankoop daarmee akkoord ben gegaan.

Geen enkele coulante of begrip dat de kosten voor mij vele malen hoger uitvallen als ik hem terug moet sturen in combinatie met het afzeggen van mensen. Frees was maar 59,95 . Ik had er begrip oor als ze een oudje hadden gestuurd zodat ik kon doorgaan en hun dan de reparatie zouden doen. Maar nee ook hierin geen flexibiliteit en beroepen ze zich op hun “recht”

Mankement is gefilmd en hun toegestuurd maar ook dit heeft geen effect.

Wees gewaarschuwd want ja ze houden zich aan hun garantie voorwaarden maar je staat als klant tegen de muur en gaat hoge kosten krijgen. Zou dus goed nakijken want ik weet inmiddels dat er bedrijven zijn die wel coulant zijn en je desnoods een leen toestel toezenden want in deze tijd kunnen we niet meer zonder.

Nieuwe frees toegestuurd krijgen en dat ik dan de oude naar hun stuur en ze dan na kunnen kijken of op zijn minst een leen toestel. Of mijn geld terug!

Wij vinden dat Megabeautyshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mega beauty

Ook een klacht indienen over Megabeautyshop.nl?