Klacht Megabus.com: Extra kosten wegens ernstige vertraging

Klachtnummer
# 170555
Gebruiker
EVP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op maandag 30 mei een reis gemaakt vanaf Rotterdam naar London met Megabus. Vanaf London moest ik nog naar Bournemouth. We zouden 07.30 in London aankomen, maar uiteindelijk waren we er pas rond 09.45... Ik had al een ticket voor de bus naar Bournemouth geboekt om 09.00, zodat ik ruim de tijd had. Maar nu moest ik last minute nog een ticket kopen omdat ik die tijd niet meer haalde wegens de vertraging van Megabus. Last minute zijn die tickets hartstikke duur, ik moest 40 euro betalen voor een nieuw buskaartje. Plus dan nog de kosten van het buskaartje dat ik al had geboekt, die ik dus niet meer kon gebruiken.

De oplossing

Ik zou graag een vergoeding willen, aangezien het bedrijf Megabus toch echt verantwoordelijk is voor deze vertraging.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Megabus.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Megabus.com?