Klacht Megacenter Warenhuis: Ik ben afgezet

Pasha040

Ik heb 2 dagen terug een snelkookpan gekocht bij hun en van tevoren netjes gevraagd of er garantie op zit als antwoordt : JA ! .
Ik heb de snelkookpan 1 keer gebruikt , en direct zaten er vlekken op de bodem , dit zijn plekjes net alsof een laag van binnen eraf is gevallen. Ik vrees dat hij gaat roesten ! Ik ben vandaag naar de winkel gegaan en ze willen het niet ruilen en of mijn geld teruggeven ! Ik ben zo de winkel uitgestuurd ..

Ik wil mijn geld terug

Megacenter Warenhuis
    Geachte mevrouw Tosun,

Na aanleiding van uw klacht kan ik u het volgende mededelen:

Op 30 december jl. bent u met de betreffende pan bij ons terug geweest in de winkel. Onze medewerker heeft naar u klacht geluisterd en u daarbij geholpen door de pan af te wassen met een scheutje azijn. Alle genoemde vlekken waren meteen verdwenen. Dit hebben wij u ook getoond. De betreffende vlekken zijn gebruikersvlekken en makkelijk op te lossen door een juiste schoonmaakmiddel te gebruiken.
    De betreffende pan was een actieproduct waarbij duidelijk vermeld wordt dat wij actieproducten niet meer terug aannemen. Dit betekent echter niet dat wij wanneer er een duidelijke aantoonbare klacht te zien is, wij het dan niet oplossen. Dit was niet het geval met uw pan. Het probleem was met een scheutje azijn opgelost. Er is geen probleem of gebrek aan de pan. Wij wensen u heel veel plezier met de pan.

Hopende u een duidelijke uitleg te hebben gegeven.

Met vriendelijke groeten,

Megacenter.

Ook een klacht indienen over Megacenter Warenhuis?