Klacht Megadump: afspraken niet nakomen

Klachtnummer
# 252260
Gebruiker
Iceman62
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Eind vorig jaar
meer dan 10x telefonisch als per email contact gehad met medewerkers van
MegadumpTiel. Ik zou een verzamelfactuur van ze ontvangen. In het laatste
contact met de eigenaar kreeg ik te horen , tevens per email, dat de
verzamelfactuur diezelfde middag nog zou komen. Afspraak=afspraak kreeg ik te horen Inmiddels
half januari en nog niets ontvangen. Ik sluit hierbij het dossier. Vertrouwen
volledig verloren.

De oplossing

Excuses van het bedrijf aangezien ik nu niets meer met een verzamelfactuur kan in 2017

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Megadump hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Megadump?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen