Klacht Megamove b.v.: Diverse reparaties en nog een slechte geiser

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 354229
Gebruiker
Lex
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb een Megamove 6 liter gekocht, en na een aantal weken had ik na enkele minuten geen warm water meer. Deze ter reparatie aangeboden. De sensor bleek kapot te zijn en door Megamove gerepareerd. Heb daarna nog een aantal maanden warm water gehad. Maar heb nu wederom hetzelfde euvel. De mensen bij Megamove zijn vriendelijk maar verkopen gewoon troep. Slechte kwaliteit geisers. Had ik mijn oude Vaillant geiser maar gewoon laten zitten. Ben bang dat als de geiser weer gerepareerd wordt de sensors weer stukgaan. Ik wil gewoon mijn geld terug. Ik ben zeker niet de eerste die niet te spreken is over de kwaliteit van Megamove geisers. Alex van der Most

Gewenste oplossing

Mijn geld terug, en zeker geen nieuw Megamove.
Geboden oplossing
Er is tot op heden nog niets vernomen van Megamove.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Lex
    Datum
    Ik heb tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Megamove b.v.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen