Opgelost door Megamove b.v.: lekkende geiser

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173308
Gebruiker
Sheila
Datum
3 reacties

Details

Klacht

De geiser kwam al binnen alsof er met de doos gevoetbald was, maar op het eerste oog op het ophang plaatje na geen schade, plaatje recht gebogen en netjes de geiser opgehangen en aangesloten, om er vervolgens tot onze horror achter te komen dat de geiser lekt ergens binnenin. Gister (20-06) een mail gestuurd over het wat nu, netjes een mail gekregen dat we hem terug moeten sturen en dat ie dan wel onderzocht wordt. Heel vriendelijk nu wil ik wel graag een terugstuurcode hebben aangezien ik al 16 euro heb moeten betalen om dat ding thuis te krijgen, met zulke bedragen mag je er vanuit gaan dat een eventuele retourzending ingecalculeerd is. Vandaag geprobeerd te bellen waarna we het na 40 minuten maar opgegeven hebben omdat er niet opgenomen werd.

Gewenste oplossing

Een retourcode zodat we de geiser terug kunnen sturen en een technische dienst die bij de mensen thuis kan komen zou ook prettig wezen
Geboden oplossing
Super service, de geiser hebben we opgestuurd en een ongevoetbalde terug gekregen, opgehangen en gaan met die banaan. Later een keer gebeld omdat ik de schroef kwijtgemaakt had na het leeg laten lopen voor de winter, welke kosteloos werd opgestuurd top service en heb al meerdere mensen aanbevolen een geiser bij dit bedrijf aan te schaffen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    BROYEURFABRIEK Nederland
    Datum
    Mevrouw Zalm heeft maandagavond 20 juni 2016 om 19.08 uur een mail gestuurd.
    Wij hebben mevrouw dinsdagmorgen meteen een antwoord gemaild. Helaas heeft zij niet in haar mail gemeld dat de doos zwaar beschadigd is. De geiser moet dan altijd eerst retour voor onderzoek, dat is de normale procedure. Deze kosten zijn uiteraard niet voor rekening van mevrouw Zalm.
  2. Auteur
    Sheila
    Datum
    Ik ga de bon voor dhl uitprinten, nu alleen de vraag hoe en waar moet ik de zending aanmelden bij dhl
  3. Auteur
    BROYEURFABRIEK Nederland
    Datum
    Mevrouw Zalm is door ons vandaag gebeld en wij hebben haar gevraagd over de werking van de geiser; 'was helemaal gelukkig'. Geeft lekker warm water en bedankte voor de goede service.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Megamove b.v.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen