Opgelost door Megamove b.v.: lekkende geiser
Details
Klacht
De geiser kwam al binnen alsof er met de doos gevoetbald was, maar op het eerste oog op het ophang plaatje na geen schade, plaatje recht gebogen en netjes de geiser opgehangen en aangesloten, om er vervolgens tot onze horror achter te komen dat de geiser lekt ergens binnenin. Gister (20-06) een mail gestuurd over het wat nu, netjes een mail gekregen dat we hem terug moeten sturen en dat ie dan wel onderzocht wordt. Heel vriendelijk nu wil ik wel graag een terugstuurcode hebben aangezien ik al 16 euro heb moeten betalen om dat ding thuis te krijgen, met zulke bedragen mag je er vanuit gaan dat een eventuele retourzending ingecalculeerd is. Vandaag geprobeerd te bellen waarna we het na 40 minuten maar opgegeven hebben omdat er niet opgenomen werd.Gewenste oplossing
Een retourcode zodat we de geiser terug kunnen sturen en een technische dienst die bij de mensen thuis kan komen zou ook prettig wezen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.