Klacht Megamove b.v.: Moveflame geiser gasblok stuk, slechte service

Blok

Vorig jaar een Moveflame geiser gekocht. Nu blijkt het gasblok kapot te zijn. Net op de dag dat mijn vakantie begint (3 weken vakantie heb ik voor de boeg) gaat hij kapot. Ik bel met de broyeurfabriek krijg ik te horen dat er tot 5 augustus niemand op de td aanwezig is. iemand op vakantie en iemand met privé omstandigheden, kan gebeuren. Zegt die meneer aan de telefoon, dan laat u toch een nieuwe geiser plaatsen, ik zei wie gaat dat betalen, jullie? Nee maar u wil toch warm water op uw vakantie, ik zei wat is dat nou voor een belabberde oplossing, hij kon het ook niet anders verzinnen. Ik zei kunnen jullie niet zo'n gasblok opsturen, misschien heb ik zelf iemand die hem kan plaatsen. Nee dat kon ook niet, want er was niemand die er verstand van had en die dan kon zeggen welk onderdeel in mijn geiser past. Toen vroeg ik of ik 5 augustus teruggebeld kon worden, dat moest ik ook maar zelf doen, daar gingen ze niet aan beginnen. Kortom ik moet extra kosten maken, door naar een douchegebouw tegen betaling te gaan douchen. Ik moet water koken voor de afwas. Wie gaat dit betalen? Ik vind niet dat mij een passende oplossing is geboden

Dat er een andere installateur ingehuurd wordt

Blok
    Het blijkt dat er niks te verhalen valt, want ze zijn failliet verklaard.

Ook een klacht indienen over Megamove b.v.?