Klacht Megapool: 6 weken wachten ,en de koffiezetter nog niet terug

Klachtnummer
# 58707
Gebruiker
WETZELAER
Datum
2 reacties

Details

De klacht

koffiezetter gaf geen warm water.
zeker 3 x telefoneerd .18 april zou hij terug komen,wat komt hogdruk reiniger.
terug gestuurd.kreeg mail ,verkeerde sticker opgeplakt.zodra hij binnen zou komen
krijg ik een mail. we hebben nu 29 april en er is nog niks.

De oplossing

zo snel mogelijk onze koffiezetter terug, of geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    WETZELAER
    Datum
    29 APRIL ZOU DE KOFFIE ZETTER ,TERUG NAAR MEGAPOOL KOMEN.WIJ HEBBEN NU AL 5 MEI ENNOG NIKS GEHOORD VAN
    TERUG NAAR FAM.WETZELAER . TREURIG
  2. Auteur
    Megapool
    Datum
    Graag willen wij u bedanken voor de moeite die u genomen heeft om uw klacht te uiten. Wij betreuren dat het e.e.a. niet naar alle tevredenheid is verlopen. Daarvoor bieden wij onze welgemeende excuses aan. Megapool zal zo spoedig mogelijk u een nieuwe Philips grind & brew- koffiezetter laten bezorgen. Wij zullen alles in het werk stellen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
    Vriendelijke groet..
    Webcare Megapool.nl

Ook een klacht indienen over Megapool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen