Klacht Megapool: Afhandeling door reparatiebedrijf van Megapool

Klachtnummer
# 89833
Gebruiker
louis
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 5 mei Bravilor Novo besteld (ME00414129) vanaf begin koffieprut in pot.Vorige app. 15 jaar oud nooit klachten.Rond 7 Okt.klachtenform.ingevuld en app opgestuurd.18Nov.gebeld door Haarense Smit was geen garantie zat gemalen koffie in waterreservoir.Kosten €100,--Al zit er n pak koffie in het water dan nog kan dit niet in de koffiekan komen want het gaat door de korffilter.De fa Bravilor vond de afhandeling maar bizar maar kon niets voor mij doen.Heb bij hun n orgineel verkooppunt gekregen. Jos ten Berg in nwgein. Ook hier vond men het beneden peil en hebben kontakt opgenomen met Bravilor. Zij boden mij 20% korting op adviesprijs en heb meteen besteld. Buik vol van Megapool Als leverancier had ik meer verwacht van Megapool dan alleen maar achter Haarensesmit te gaan staan.

De oplossing

Had van Megapool meer verwacht dan alleen de opmerking van als zij zeggen dat het geen garantie is, dan is dat zo. Dat het water na opwarming door een korffilter gaat begreep de mevrouw ook wel maar ja jammer.

2 reacties

  1. Auteur
    Megapool
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Vossen,
    Graag willen wij reageren op uw klacht.Wij zullen u een mail toesturen met aanvullende informatie.In het kort komt het erop neer dat het reparatiebedrijf heeft geconstateerd dat er gemalen koffie in de watertank en boiler gevonden zijn. Gezien dit hier niet hoort vervalt de garantie zoals ook in de Bravilor gebruiksaanwijzing te lezen valt. Met het aanbod dat is gedaan voor reiniging bent u helaas niet ingestemd.Met vriendelijke groet,
    W. Stensem
    Consumentenbelangen Megapool
  2. Auteur
    louis
    Datum
    zie mijn mail van 6 januari.Het voorstel van reiniging is niet gedaan. Alleen vervanging van boiler voor € 100,00

Ook een klacht indienen over Megapool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen