Klacht Megapool: Klacht wordt niet serieus genomen

Klachtnummer
# 106892
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Binnen korte tijd Electrolux stofzuiger opnieuw kapot. Enige mogelijkheid die wordt geboden is om stofzuiger te laten repareren. Ben ik opnieuw tenminste 3 weken stofzuiger kwijt. Ik stelde voor om ander exemplaar uit te kiezen met zo nodig bijbetaling of bij reparatie tijdelijk een vervangend exemplaar te ontvangen. Geen serieus antwoord. Mijn vervolgmail was het verzoek de mailwisseling aan de directie voor te leggen. Reactie daarop is "dat de directie met andere dingen bezig is" en dus geen tijd heeft om naar mijn mail te kijken. Ongelooflijk!
Probleem is dat ik me niet serieus genomen voel en dat Megapool niet bereid lijkt iets voor mij te willen betekenen.

De oplossing

Wat is nu het formele standpunt van Megapool? De reactie van de dame die mijn mails beantwoord kan m.i. niet het formele beleid van Megapool zijn.
Graag wil ik de mogelijkheid krijgen een ander exemplaar te kiezen of een vervangende stofzuiger te ontvangen als ik deze opnieuw voor langere tijd moet missen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Megapool is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Megapool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen