Opgelost door Megapool: Opgezadeld met een gebrekkig product

Wendy

Voor mijn verjaardag heb ik een staande mixer van Tristar gekregen. Na enkele tijd bleek het apparaat defect te zijn. Deze heb ik teruggestuurd en omdat de Tristar mixer uit het assortiment was, mocht ik tegen bijbetaling een vervangend apparaat uitzoeken. Na lange tijd, want het aanbod van goede mixers binnen mijn budget (onder de 250 euro) was op deze site ZEER beperkt. Ik heb toen gekozen voor de DOMO DO9111KR en deze werd beschreven als "geluidsarm". Binnen een week kreeg ik de mixer in huis en na het testen, heb ik meteen diezelfde dag de mixer verpakt in originele verpakking teruggestuurd. De mixer was totaal niet "geluidsarm" en alle onderdelen trilden alsof ze los zaten. Volgens de monteurs zou dit product niet defect zijn, ookal lijkt het alsof alles los zit en voldoet het totaal niet aan de beschrijving. Ik krijg dus niet alleen mijn geld niet terug, mag niet eens ruilen voor een vervangend product (ver boven mijn budget) maar zit ik opgezadeld met deze "niet-defecte" mixer

Ik accepteer dat ik het geld niet terug kan krijgen, maar ik zou het apparaat wel graag willen ruilen tegen een Kenwood mixer, ookal is dit ver boven mijn budget, maar dan weet ik dat ik een goede mixer heb. Natuurlijk met bijbetaling, maar het feit dat ik nu gewoon vast zit aan deze mixer, vind ik ontzetten jammer. Ik hou ontzettend van koken en bakken en heb dus altijd al een goede staande mixer gewild, maar nu zit ik gewoon opgezadeld met deze en dat is erg zonde voor mijn geld.

Megapool
    Geachte mevrouw Zeng,bedankt voor uw bericht, wij betreuren uw onvrede over uw nieuwe mixer.
    Graag zouden wij uw apparaat opnieuw ontvangen voor een second opinion.
    Aan de hand hiervan zullen wij kijken wat de mogelijkheden zijn voor een eventuele oplossing.Onze klantenservice zal een dezer dagen contact met u opnemen.Ik hoop u met deze van voldoende informatie te hebben voorzien,
    Met vriendelijke groet.
    Consumenten Belangen Megapool
    Wendy
    Geachte Consumenten Belangen Megapool,Ik heb gister het apparaat weer teruggestuurd gekregen. Maar als ik het nog mag terugsturen voor een second opinion, wil ik dat graag doen. Met vriendelijke groet,
    Megapool
    Geachte mevrouw Zeng,indien volgens u het probleem nog aanwezig is mag u hem opsturen.
    Onze klantenservice zal u binnenkort benaderen.
    U kan aan hen doorgeven of u kiest voor de second opinion of het apparaat voldoet aan de specificaties.Met vriendelijke groet,
    Wendy
    Geachte Consumenten belangen Megapool,Zij hadden de mixer al laten beoordelen door de monteur en deze zei dat het apparaat werkt naar behoren en er werd alleen maar gezegd dat ik én niet mijn geld terug mocht en zelfs niet meer mocht ruilen.
    Misschien is het apparaat wel niet defect, maar toch trilt het moterblok zo steeds, dat je denkt dat het ieder moment uit elkaar kan vallen en beschrijving van "geluidsarm" is totaal niet van toepassing op dit product. Met vriendelijke groet,
    Wendy
    Wordt er vanzelf contact met mij opgenomen of moet ik de mixer gewoon terugsturen?
    Hopelijk nemen wordt er de moeite genomen om het apparaat echt te beoordelen op de eisen en niet gewoon simpelweg weer worden teruggestuurd naar mij.
    Megapool
    Geachte mevrouw Zeng,er wordt een dezer dagen contact met u opgenomen.
    verder contact laten wij via de mail / telefoon verlopen.met vriendelijke groet,
    Wendy
    Na meer dan een week heeft Megapool inderdaad weer contact met mij opgenomen en zij stellen dat het apparaat inderdaad ontzettend veel lawaai maakt en ik mag een nieuw apparaat uitzoeken. Met bijbetaling heb ik nu de Kenwood, wetend dat dit een zeer goed merk is, en ik ben er ontzettend tevreden mee!Bedankt.

Wendy

Ook een klacht indienen over Megapool?