Opgelost door Megapool: Slechte service bestelling:

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58540
Gebruiker
Vincent overdiek
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste Megapool,
14 April heb ik bij jullie een kruimeldief besteld met een levertijd van 5 dagen. Later in de week zag ik echter dat de levertijd op jullie site verhoogd is naar 7 tot 9 weken. Omdat het een cadeau betreft kon ik hier niet op wachten en heb ik een mail verstuurd met de vraag of die nieuwe levertijd ook voor mij geld. Hierop heb ik geen reactie gehad en ben gaan bellen. In dit telefoon gesprek werd mij beloofd dat dit niet het geval was en er die dag nog exemplaren binnen zouden komen die ik dan begin van de volgende week thuis mocht verwachten.
Dit zou dan rond 21 April zijn. Op de woensdag van die weekben ik weer gaan bellen. De reactie was dat er problemen bij Dyson zijn en dat er alles aan gedaan word. Er kan nog niks concreets vermeld worden maar eind van de dag zou ik teruggebeld worden met een plan.
Op dit plan zit ik nu nog te wachten.

Ik heb begrip voor de problemen met Dyson maar niet voor de loze beloftes voor 20ct/minuut.

Gr Vincent


De oplossing

Of een snelle levering of het geld retour.

2 reacties

  1. Auteur
    Megapool
    Datum
    Klant is door consumentenbelangen HiM retail / Megapool.nl gebeld.
    Inmiddels heeft de klant het apparaat ontvangen.
    Webcare Megapool
  2. Auteur
    Vincent overdiek
    Datum
    Artikel uiteindelijk ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vincent overdiek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Megapool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen