Opgelost door Megapool: Slechte service bestelling:
Details
Klacht
Beste Megapool,14 April heb ik bij jullie een kruimeldief besteld met een levertijd van 5 dagen. Later in de week zag ik echter dat de levertijd op jullie site verhoogd is naar 7 tot 9 weken. Omdat het een cadeau betreft kon ik hier niet op wachten en heb ik een mail verstuurd met de vraag of die nieuwe levertijd ook voor mij geld. Hierop heb ik geen reactie gehad en ben gaan bellen. In dit telefoon gesprek werd mij beloofd dat dit niet het geval was en er die dag nog exemplaren binnen zouden komen die ik dan begin van de volgende week thuis mocht verwachten.
Dit zou dan rond 21 April zijn. Op de woensdag van die weekben ik weer gaan bellen. De reactie was dat er problemen bij Dyson zijn en dat er alles aan gedaan word. Er kan nog niks concreets vermeld worden maar eind van de dag zou ik teruggebeld worden met een plan.
Op dit plan zit ik nu nog te wachten.
Ik heb begrip voor de problemen met Dyson maar niet voor de loze beloftes voor 20ct/minuut.
Gr Vincent
Gewenste oplossing
Of een snelle levering of het geld retour.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.