Klacht Megapot.nu: betaling openstaand bedrag

annelies

mijn man heeft telefonisch toegezegd mee te willen doen met maandelijks kans op prijzen, maandelijks zou er dan een bedrag van 25,-- afgeschreven worden. Hij heeft zijn rek.nr. opgegeven, maar deze hierop kan helemaal niet automatisch afgeschreven worden, Na een paar dagen heb ik gebeld en gezegd dat ik op wilde zeggen, maar dat kon niet we moesten eerst een maand meespelen. Uiteindelijk hebben zij gebeld dat we 75,-- moesten betalen, ik heb gezegd dat ik op wilde zeggen maar dat kon niet, eerst moest ik inloggen en betalen daarna kon ik opzeggen. Ik heb begrepen dat wij dit helemaal niet verplicht zijn en dat wij het gewoon kunnen laten zitten, klopt dit?

Gewoon op kunnen zeggen we hebben van geen enkele dienst gebruik gemaakt, ik wil niet achterstallig 3 maanden volgens hun betalen, trouwens het kan niet eens automatisch afgeschreven worden.

Wij vinden dat Megapot.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Megapot.nu?