Klacht Megapot.nu: Nooit iets ontvangen van Megapot

harry26

Ik heb maanden geleden telefonisch contact gehad met Megapot en die hebben mij overgehaald om mee te doen met 300 puzzels.
Ik heb nooit iets ontvangen per e-mail of per post en kan dus ook niet inloggen op de site van Megapot om te kijken of ik in de prijzen ben gevallen.
Omdat ik niets ontvangen had heb ik verschillende malen het bedrag geweigerd te betalen bij de ING-bank.
Nu ben ik begin oktober gebeld door Megapot en werd mij medegedeeld dat ik achterstand had met betalingen en ik zou 'n brief per post toegezonden krijgen waarin mij dat zou worden medegedeeld.
Ik heb deze brief op 21-10-15 ontvangen.
De brief is d.d. 19-09-2015
en de factuur is d.d. 19-10-2015
Ik heb vandaag van 16.00 tot 17.00 uur gebeld naar de Costumor Service
0165-742210 en deze lijn was constant in gesprek.
Het lijkt nergens op dat ik nu € 49,90 moet betalen.
Ik heb dus ook nooit geweten hoe ik 't moest opzeggen
Dus bij deze zeg ik het meteen op en daar doe dus nooit meer mee mee !!!!!

Ik wil dat het contract ongedaan word gemaakt en dat ik niets hoef te betalen.
Zal Megapot morgen weer bellen en hoop dat ik ze dan te pakken ga krijgen.
Als ik ze weer niet te pakken krijg dan maak ik het bedrag over want ik wil niet geconfronteerd worden met 'n Incassobureau.
Als ik de € 49,90 heb betaald dan hoop ik dat ik het volledige bedrag terug gestort krijg op mijn rekeningnummer NL20INGB0004982259 t.n.v. H.J. Smits te Helmond

Wij vinden dat Megapot.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Megapot.nu?