Klacht Megapot.nu: Oplichters

Yin

Vandaag ben ik gebeld door een anonieme nummer, dacht bij mezelf " anonieme nummers neem ik niet op omdat dat vaak verkoop bedrijven zijn" daar had ik geen zin in. Ze heeft nog 2x achter elkaar geprobeerd te bellen en nam ik op. Bleek het van megapot te zijn. Het was een mevrouw van de afdeling financials. Ze deelde mee det er een bedrag van 45 euro opstaat en deze moet ik betalen. Ik heb de bedragen gestorneerd omdat ik gelijk wilde afmelden bij megapot. Alleen dit lukt voor geen meter. Destijds ging ik wat googelen over megapot en heb niets kunnen vinden. Alleen maar negativiteit over megapot. Ze zeiden dat ze nooit opnemen en dat het heel moeilijk is om af te melden. Ik ging het zelf proberen en ze nemen gewoon niet op. Ik heb heel vaak gebeld op verschillende dagen en op verschillende tijden. Mevrouw van financials wilde mij het nummer van de klantenservice niet geven na een paar keer aandringen van mij. Dat vond ik heel erg vreemd. Het is toch 1 bedrijf.

Wat ik van Megapot.nu verlang is dat ze mijn contract onmiddellijk beëindigen. Dit had ik al veel langer geprobeerd. . Het lukt niet. Ook hebben ze geld van mijn rekening elke maand gehaald. Deze bedragen heb ik gestirneerd op mijn eigen rekening. Nu staat er een bedrag bij ze open. Ik wil dat ze dit factuurtje kwijtschelden omdat ik helemaal niet meer met Megapot.nu te maken wilt hebben.

Ik ga zeker nog meer klachten over ze schrijven en vertellen. Mevrouw van financials (naam heb ik ook) was erg verwarrend. Ze wist niet goed waar ze over sprak.

Wij vinden dat Megapot.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Megapot.nu?