Klacht Megatool.nl: krijg geen retouradres

hans

Heb bij megatool een accuboormachine gekocht op 10 juni en wil die terugsturen. Dat mag staat in de voorwaarden zonder opgave van reden binnen 7 werkdagen. De volgende dag een mail gestuurd voor het retouradres, kreeg een mail terug dat ze contact op zouden nemen en een retouradres sturen, zo mogelijk na 4 uur. Op 19 juni wederom een mail gestuurd, zelfde antwoord. Niks gekregen en de volgende dagen gebeld met bovenstaand telefoonnummer. Gebeld de 13e om 10 uur met sergo, diezelfde dag om 16.00 met mevr.de jong, de 14e twee keer met sergo, de 16e met sergo, de 18e met tessa vd hoek, de 19e met michel de bruin en vandaag de 20e met manelia en ik krijg nog steeds geen retouradres!!!!ook gevraagd of ik de heer Wicher Hulzebosch, hoofd van de klantensurvice kon spreken, was op dat moment nier mogelijk, zou mij terugvelldn. Niks meer gehoord. Weet het niet meer! Kunt u helpen?

Alleen een retouradres waar ik de accuboormachineset naar terug kan sturen zodat ik mijn 199,95 euro terugkrijg.

Wij vinden dat Megatool.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Megatool.nl?