Klacht MegaVit.nl: Geen opzegging mogelijk

Klachtnummer
# 147045
Gebruiker
Sophia9013
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik kreeg een zending van MegaVit toegestuurd. Vervolgzendingen wilde ik in ieder geval opzeggen, maar hier was geen manier voor.

Ten eerste, ging ik uiteindelijk niet mee in akkoord toen ik telefonisch werd benaderd. Toch is daar wel vanuit gegaan en is mij een pakketje verzonden. Er was toen ook beloofd dat er verschillende manieren van opzeggen was, dat blijkt niet zo te zijn. De enige manier is een nummer bellen die nooit bereikbaar was.

Ten tweede, als verzenddatum staat op de brief 7 december maar ik had het pas 14 december in mijn brievenbus ontvangen. Er is 14 dagen bedenktijd beloofd, daarmee had ik er maar 1 week. Ik heb in mijn resterende dagen de opgegeven telefoonnummer gebeld maar er was geen gehoor. Ik heb mijn taak gedaan om het te laten weten.

Met meer onderzoek heb ik hun website gevonden en nog meer slecht nieuws, blijkbaar heb een jaar toegezegd om hun product te ontvangen als je niet opzegt. Email sturen naar emails die op de website staan, komen niet aan.

Gewenste oplossing

Een toegankelijke manier van opzegging en ik wens geen vervolgzendingen en automatische incasso's.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MegaVit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MegaVit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen