Klacht MegaVit.nl: Geknoei van MegaVit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 127576
Gebruiker
idem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook ik heb een testpakket aangevraagd en op tijd laten weten dat ik niet het gevoel had dat het een positive uitwerking had. Ik heb dat binnen de gesteld termijn aan hun klanteservice laten weten. Eind vorihe week kreeg ik desalnietemin weer een zending van MegaVit vergezeld van een facturr van Euro 99,80. Ze zijn oer telefoon niet bereikbaar. IK hen de autonatische incasso (die volgen de ING voor morgen stiond ingepland) geblokkeerd en ook het bedrijf dat de incasso verzorgd (YAP) geblokkeerd.
Dat gaat althans bij de ING heel eenvoudig, Als je hulp nodig hebt geeeft de ING die telefonisch.

De oplossing

Zie onder Omschrijving Klacht.
Het zou goed zijn alde Consumentenbond publikelijk zou waarschuwen voor dit verdachte bedrijf. Als hun tabletten zouden du=egen zouden ze dit soort trucs niet nodig hebben.
MegaVit verdien aan de schanpaal gebonden te wordn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MegaVit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    idem
    Datum
    Zezijn onbereikbaar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
idem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MegaVit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen