Klacht MegaVit.nl: Megavit onbereikbaar --> vervolgzendingen stopzetten onmogelijk !

Claudia

Ik heb meerdere keren geprobeerd in contact te komen met het bedrijf om het contract cq. vervolgleveringen stop te zetten, maar kreeg geen gehoor. Telefoonnummer bestaat niet en dat terwijl ze toen zeiden dat je heel makkelijk telefonisch de vervolgzendingen zou kunnen stopzetten à €1,- per gesprek ! Ook op mijn e-mails van 5 en 8 okt. is geen reactie gekomen. Het emailadres van hun klachtenlijn bestaat ook niet. Ondertussen heb ik hun incasso geblokkeerd en een aangetekende brief gestuurd met daarin mijn opzegging en daarin heb ik aangegeven dat ik gebruik maak van het herroeping recht. Ook hierop nog totaal geen reactie, terwijl ze de brief al hebben.
Trouwens, op de begeleidende brief bij de proefzending staat een veel vroegere datum dan de daadwerkelijke levering van het proefpakket ! Ik had het pakket pas de 25e september in huis, terwijl op de brief 21 en 22 september staat ?????

Stuur mij geen pillen en vooral ook geen onterechte rekeningen meer en verwijder mijn naam uit jullie bestand !

Wij vinden dat MegaVit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MegaVit.nl?