Klacht MegaVit.nl: Megavit onbereikbaar om vervolgbestelling af te zeggen

Beppie

Ik ben een proef periode multi vitamine aangegaan voor € 9,95. Nu wil ik opzeggen en wil geen vervolg bestelling meer hebben. Ik ben nu al bijna anderhalve week bezig om contact te krijgen met hun. 0900-2200018. aankomende maandag vervalt deze periode van 14 dagen en gaan ze mij dus toch een vervolg bestelling sturen voor € 69,95 maar dat wil ik helemaal niet. Dit zijn dus oplichters praktijken. Zo nodig schakel ik mijn rechtsbijstand in en laat ik het voor het gerecht komen. Het is toch schandalig dat ze onbereikbaar zijn. In wat voor een wereld leven we eigenlijk, waarin we alleen maar opgelicht worden.

Ik wil gewoon geen vervolg bestelling meer hebben. En ik wil zeker niet hebben dat ze nog een cent van mijn rekening afhalen. ik mag deze pillen (bij navraag aan dokter) helemaal niet gebruiken met de medicijnen die ik al slik.

Wij vinden dat MegaVit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MegaVit.nl?