Klacht MegaVit.nl: oplichting

Klachtnummer
# 144695
Gebruiker
lian76
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Kben een abonnement aangegaan voor een proefperiode van 14 dagen voor 9,95 en als ik dan binnen 14 dagen mij abonnement af zei dan zou ik geen vervolg zending krijgen.
Maar aangezien dit nummer 0900 220001 niet wordt opgenomen alleen krijgt te horen dat je bel kosten 1 euro zijn per gesprek. En dan krijg je geen gehoor meer.
Nu kan ik dus straks betalen terwijl ik daar niet voor kies.
Hoe moet ik dat dan oplossen?

Vr Grt

Lianne vd Ochtend

Gewenste oplossing

Geen levering en geen betaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MegaVit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MegaVit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen