Klacht MegaVit.nl: Rekening gehad

Klachtnummer
# 157995
Gebruiker
Tomassen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb dus hetzelfde probleem ik bel me eigen ook wezenloos en krijg niemand te pakken ik heb dus een rekening gehad van 80 euro terwijl mij toen aan de telefoon is gezegt dat het om een eenmalige zending ging en nou staat erbij dat er binne de termijn niet betaald is er incasso kosten bij gaan komen van €40,- maar als het desbetreffende bedrijfniet te bereiken is op welke manier ik ook probeer want ik hoef hun product niet gaat ik het gevecht om de betaling wel aan want ik ben niet tevreden over hun manier van handelen want dat is gewoonweg pure oplichting hoe hun te werk gaan

Mvg J . Tomassen

Gewenste oplossing

Dat ze de handel stopzetten en niet ongewenst nieuwe producten toesturen zonder een akkoort voor te hebben gegeven en vervolgens een rekening sturen waar niemand op zit te wachten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MegaVit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MegaVit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen