Klacht MegaVit.nl: telefonische verkoop aan bejaarde dame en daarna geen contact mogelijk

Klachtnummer
# 108370
Gebruiker
Franniek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder (al ouder en licht dementerend) is onlangs telefonisch benaderd door Megavit, met het voorstel eenmalig een pakket Megavit Multivitamines te ontvangen voor slechts de verzendkosten ad 9,95 en daarna elke maand 40 euro automatische afschrijving en te besteden bij bepaalde bedrijven.
Zij dacht dat het van de overheid kwam en is er op in gegaan. Ik wil dit nu stopzetten maar krijg geen contact. Ik zou verdere leveringen kunnen stopzetten door in te loggen op www.megavit.nl. Dit lukt echter niet, sterker nog, deze site is onvindbaar.
Via de website van Solay lukte het ook niet.
Ik heb ook geprobeerd Solay telefonisch te bereiken op tel. 09000401442. Dit nummer is niet in gebruik!! De naam die hij opgaf was Jacob de vries.

De oplossing

Afmelding levering vitamines en stopzetten structurele afschrijving maandelijks a 40 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MegaVit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MegaVit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen