Klacht Megax : het matras op halen met gif gas. en me geld terug van het matras de ombouw is mooi.

C. Gorissen

2 weken geleden een mooi bed gekocht. maar het matras is in gespoten met gif gas kwam uit turkey. dit is levens kanker verwerkend gif gas. ik ademt het in en krijg het benauwt van. matrassen uit china en turkeye enz die zijn allemaal in gespoten met formyide gif gas ivm vacuum veropakt via schepen nederland binnen komen. waar je erg ziek van kan worden net als ik. dit is de 2de keer al. me eerste keer zijjn me ogen beschadigt door de hevige amnmonik geur wat op je ogen slaat. en me longen zijn beschadigt kwam uit het bloed onder zoek. dit moet gestraft worden en uit de handel genomen worden. bed net 2 weken oud heb bedenk tijd en na 3x goed boos te wiorden wouen ze mij wel een polyester matras leveren die goed koper zijn dan het matras wat ze mij leverde. maar ondanks 2 weken oud en eerst me verhaal vertelt heb wat mij is gebeurt met het eerste bed leveren ze gewioon een matras uit turkeye na mij verhaal. er werd mij gezegt dat ze wel een polyester matras willen leveren met bij betaling van 150 eur voor een nieuw bed van 2 weken. het is op lichterij deze winkel. daar moet je geen bedden en matrassen kopen zijn niet te vertrouwen bedondere je en je gezondheid gaat kapot net als bij mij nu voor de 2de keer. de pech. ik zei jullie halen het matras op en leveren mij een gezond polyester matras uit nederland. maar dat kost mij 150 extra. wat een op lichterij.of een rechtzaak aan je broek.want ik vertrouw geen beddenzaken meer. enkel geteste matrassen die uit nederland komen. ik ga een advocaat in schakelen. ondanks het matras op gehaalt word door het grof vuil.las op de factuur dat alles in een loods lig en niet in de winkel dus zeg al genoeg.er is zo veel te lezen op internet van matrassen uit het buitenland wat met gif gas is in gespoten.en slecht is voor de gezondheid.

matras terug halen en me geld terug van het matras zodat ik gezonde matras kan kopen getest is door de consumentenbond.dus weer op een vouwbed slapen in de huiskamer.

Wij vinden dat Megax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Megax ?