Klacht Megekko.nl: Annulering na lange wachttijd, waar alternatief mogelijk.

Jpias

Ik heb bijna een jaar gewacht op een rtx 3080 videokaart. Nu kreeg ik vandaag bericht dat dat precieze model niet meer geproduceert wordt en mijn geld binnen 2 weken word terug gestort. Alle kaarten zijn bijna 2x zo duur geworden, de levertijd is nog steeds lang dus na zolang wachten geen ander alternatief anders dan annulering voelt een beetje als een stomp in mn maag.

Mijn vrienden hebben hem al aangezien de webshop(Azerty) waar zij hadden bestelt dit zag aankomen en aanbood met kleine bijbetaling een alternatief model kon krijgen wat wel voorradig was.

Ik snap niet dat er zo met klanten kan worden omgegaan bij megekko en zal hier ook niet meer iets bestellen en afraden dat men hier bestelt.

Graag zou ik, zoals bij de andere webshops, een aanbod krijgen om mijn bestelling te wijzigen en een ander model tegen inkoopprijs te krijgen.

Wij vinden dat Megekko.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Megekko.nl?