Opgelost door Megekko.nl: Bestelling wordt niet geleverd vanwege niet op voorraad hebben van 1 artikel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 528868
Gebruiker
Hosselet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 05 -12-2020 bij Megekko verschillende onderdelen voor een samengestelde computer besteld. Door Covid 19 blijkt de videokaart op dit moment niet leverbaar. Daar heb ik alle begrip voor. Waar ik ondertussen geen begrip meer voor heb is dat na 3 maanden geduldig wachten ik de rest van mijn bestelling ook niet krijg. Kennelijk is hun beleid, dat de bestelling pas verzonden wordt als alle onderdelen bij hun leverbaar zijn! De videokaart is al 3 maanden niet leverbaar en het kan nog wel een hele tijd duren voordat deze leverbaar is. Dat is niet bekend! Ik zou de computer gewoon kunnen assembleren zonder de videokaart, maar ze weigeren de bestelling te versturen. Ik zou dan de videokaart moeten annuleren, terwijl ik dit niet wil en ik ben nu eerste in de wachtrij. Of ik moet de rest van de bestelling annuleren en opnieuw voor een duurdere prijs bij hun bestellen. Zo ga je toch niet met je klanten om. Ik snap dat dit een uitzonderlijke situatie is, maar iemand 3 maanden en langer laten wachten op een bestelling en ondertussen de leverbare onderdelen niet willen verzenden vind ik echt niet kunnen!

De oplossing

De rest van de bestelde artikelen die wel op voorraad zijn, gewoon leveren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Megekko.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hosselet
Datum
Uiteindelijke oplossing
De videokaart is uiteindelijk bijna 2 weken na de klacht alsnog gearriveerd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Megekko.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen