Klacht Megekko.nl: Geen gratis retour, hoewel ze het beweren

Mahoor

We hebben een monitor aangeschaft bij Megekko. Dat is onze eerste en laatste keer!
De monitor was defect en wij hebben contact opgezocht om het terug te sturen. Dat hebben ik gedaan, de kosten van de verzending was 45 euro. Zij hebben deze kosten niet aan mij vergoed en boden aan om 10 euro te vergoeden, terwijl dat nergens staat benoemd. Verder waren ze in de communicatie niet bereid om verder te helpen. Dit vind ik schandalig en niet meer van deze tijd.
Nooit meer!!!

De oplossing is een volledige terugbetaling vam de verzendkosten. Als dit niet kan dan moet dit duidelijk vermeld worden in de aanvraag van retour, namelijk welk bedrag wordt terugbetaald of welk bedrijf voor retour sterk word aangeraden. Nu werd er enkel een voorstel gedaan van dhl. Bovendien moet het terugbetaalde bedrag van retour, schappelijk zijn. Namelijk een bedrag dat de kost van de verzending realistisch benaderd (grootte van het pakprijsverhouding).

Wij vinden dat Megekko.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Megekko.nl?