Klacht Megekko.nl: Megekko beschadig bewust je product om onder de garantie uit te komen.

Klachtnummer
# 540254
Gebruiker
Homan1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De door ons aangekochte monitor (12 maart 2021 ) ging na twee maanden (18 mei)te gebruiken niet meer aan. Omdat we garantie hadden retour gestuurd daar aangekomen wordt er gezegd dat de hoek van de monitor beschadigd is en daarom geen garantie meer hebben. Maar wij hebben niets gedaan met het scherm alleen gemonteerd. Dan zat die schade er al op bij ontvangst. Maar gewoon pech krijg niet, ondanks dat wij geen hebben gemaakt aan de monitor. Voor iedereen die dit leest maak foto voor je het stuurt, maar let op dan zeggen ze dat het onderweg is gebeurd dat wilde ze tegen ons ook zeggen toen ik zei dat we foto's hadden en heb je nog geen recht op garantie. Beter is nog niet kopen daar, oplichters zijn het.

De oplossing

Aan zijn garantie houden en er niet onderuit willen komen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Megekko.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Megekko.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen