Klacht Megekko.nl: Mijn product is niet aangekomen 4 maanden na bestelling.

Klachtnummer
# 523662
Gebruiker
Well_Ok02
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in eind november rond black friday een computer besteld bij megekko, en heb 4 maanden later nogsteeds niet mijn product. Ik heb eerst een leverdatum van 7 december gekregen en heb nu nogsteeds niks. Toen ik het had besteld waren alle wachtrijen open en zeiden ze weinig over de lange periode van wachten. Het ligt aan een component waar ze weinig van krijgen. Maar elke week krijgen ze talloze van andere merken binnen, niet die ik heb besteld. Een merk heeft al genoeg binnen om hun rij kort te maken en mijn product te kopen, maar nu kan ik ook niet veranderen van welke ik heb gekozen. Ik heb al 5 emails getuurd hierover, en heb weinig contact kunnen krijgen, met herhaalde emails (vaak geautomatiseerd) en geen telefoonnummer. Uiteindelijk hebben ze nogsteeds rond 2,5 duizend euro van mij, omdat megekko een policy hebben van alles in een keer sturen. En omdat ik een onderdeel niet heb, krijg ik alles niet, en houden zij mijn 2,5 duizend euro in hun zak. Ik zoek graag advies en hulp.

De oplossing

Ik zou graag meer informatie over de datum en mijn bestelling, hopelijk compensatie voor de lange wachttijd. Maar meer duidelijkheid over wanneer mijn product binnen kan komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Megekko.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Megekko.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen