Klacht Megekko.nl: Monitor return not honoured

Klachtnummer
# 500642
Gebruiker
ConsumentKruisbes#434
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I purchased a monitor from them, they sent me a damaged monitor. I returned it to them 2 months ago and contacted them several times. They have not issued a refund or given me a new monitor. They have acknowledged that they have recieved the monitor.

De oplossing

I want a refund or the monitor I paid for.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Megekko.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Megekko.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen