Klacht Megekko.nl: Pakket zoek, Megekko dwarsboomt claim

SD

Pakket besteld bij Megekko.nl die op 13 juli om 19.28 uur bij mij afgeleverd zou zijn. Terwijl er niemand thuis was.
(Pakket had ik overigens per mail geannuleerd, omdat ik toch een duurdere versie wou aanschaffen. Megekko heeft toch het pakket verstuurd)

Er is 2x een onderzoek geweest bij DHL naar het vermiste pakket. In eerste instantie werd de klacht gesloten, omdat deze volgens leverlijsten van DHL geleverd zou zijn. Toen nogmaals een klacht ingediend, waarbij DHL de bezorger naar mijn woning heeft gestuurd. De bezorger bevestigt dat hij het pakket onbeheerd voor de deur heeft achtergelaten en DHL geeft aan dat de webshop het geld bij DHL kan claimen, waarna ik het geld terug kan krijgen. DHL geeft zelf aan dat zij in deze fout zijn. Zij werken mee en geven aan dat er contracten zijn, waarin staat dat de webshop deze claim MOET indienen.

Megekko klantenservice Marisa weigert enige medewerking in deze en mailt mij het volgende:

Helaas mag DHL het pakket aanbieden aan wie open doet of bij een van de buren. Je zal helaas bij meerdere buren navraag moeten doen naar je pakket. Doordat wij aan je hebben geleverd volgens het onderzoek, kunnen wij je niet verder helpen. Dit is natuurlijk niet de gewenste reactie, maar helaas dienen wij ons aan het procedure te houden.

Bij deze is het onderzoek dan ook gesloten en kan deze niet langer heropend worden. Op inhoudelijke mails over deze kwestie kunnen wij dan ook helaas niet langer ingaan.

Mocht je nog andere vragen hebben, staan wij uiteraard voor je klaar.

-‐————————

Het is net alsof je tegen een muur praat. Het pakket ligt niet bij de buren en is ook niet door ons in ontvangst genomen.

Het is echt niet te geloven dat de klantenservice van Megekko weigert de claim in te dienen. Het kost ze niks, behalve moeite. DHL geeft in deze aan fout te zijn, maar de claim moet vanuit de webshop komen om dit af te handelen

Claim indienen bij DHL.
Geld retour, gezien het product in eerste instantie al was geannuleerd.

Wij vinden dat Megekko.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Megekko.nl?