Klacht Megekko.nl: Producten niet geleverd, Megekko werkt niet mee aan passende oplossing!

Tim e

17 juni heb ik een bestelling voor een aantal videokaarten bij Megekko geplaatst omdat op de website specifiek vermeld stond dat ze de kaarten binnen twee weken konden leveren. De dag voor de geplande bezorgdatum ontving ik een mailtje met daarin het bericht dat de kaarten vertraagd waren met twee weken. Inmiddels zijn we twee máánden verder en heb ik zojuist weer een mailtje gekregen dat mijn bestelling over “twee weken” gepland staat. In de tussentijd heb ik contact gehad met Megekko waarbij ik heb voorgesteld of ze een vergelijkbaar (relatief goedkoper) product konden leveren als vervanger. Dit was niet mogelijk omdat de prijs van het product ondertussen gestegen is (de hele reden dat ik twee maanden geleden besteld heb). Er werd alleen voorgesteld dat ik mijn bestelling maar moest annuleren óf flink moest bij betalen.
Natuurlijk snap ik dat het leveren van videokaarten met de huidige markt wat lastig kan zijn maar ik vind het erg vreemd dat vrijwel identieke modellen wel op voorraad zijn en gewoon verkocht worden, terwijl ik keer op keer een mailtje krijg dat mijn bestelling niet geleverd kan worden. Ik heb het specifieke model in de tussentijd wel verschillende keren op voorraad zien komen bij andere webshops en vind het dus ook erg raar dat Megekko deze nog steeds niet heeft. Ik krijg sterk het idee dat ik gepusht word mijn bestelling te annuleren zodat Megekko hierdoor meer op mijn bestelde producten kan verdienen. Dit vind ik een erg kwalijke zaak en ik ben erg ontevreden!

Spoedige levering bestelde of vergelijkbare producten!

Wij vinden dat Megekko.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!