Klacht Meijerink Schoenen: klacht op geleverd product niet serieus genomen

Alie

Een aantal weken geleden heb ik een klacht neergelegd bij Meijerink Schoenen. Fittflop slippers gekocht t.w.v. 90 euro. Tot tweemaal toe ging het teenstukje kapot binnen drie maanden na normaal gebruik. De eerste keer een nieuw paar gekregen maar de tweede keer werd er geen slipper vergoed. Mij is tweemaal een ondeugdelijk product geleverd en als consument heb ik recht op een goed product. Zeker voor een prijs van 90 euro !!
Ik zet nu voor de tweede keer mijn klacht op 'klachtencompas'. Deze keer voor de manier waarop Meijerink met zijn klanten omgaat. Meijerink heeft niet de moeite genomen om te reageren op mijn eerste klacht op 'klachtencompas' en dit vind ik zeer betreurenswaardig. Zo gaat met niet met klanten om.

Ik heb als klant wettelijk recht op een deugdelijk product, en omdat er in dit geval hier geen sprake van is, wil ik compensatie in de vorm van een nieuw product of geld terug.

Meijerink Schoenen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.